neděle 9. srpna 2015

32. Hadův týden

Vítám vás v novém týdnu. Fotečka Modrého potoka na mě už začíná působit poněkud fantaskně. U nás v Polabské nížině to vypadá jako na africké stepi. Je vedro. Můj týden podle toho vypadal.

Pondělí - beru si práci k vodě, koupu se a kupodivu vydržím celý den pracovat. Ležím na břehu Labe, jsem obložený knížkami a diktuju svému telefonu nahlas. Lidi kteří náhodou projdou kolem na mě hledí jako na cvoka. Ne dlouho, neb Bestie je chce sežrat.

Úterý - chci jít pracovat ale zjišťuji, že jsem si patrně zapsal termín schůzky... S kolegyní s se domlouváme na středu... Pracuji tedy znovu u Labe, zem je tvrdá, ale koupání je fajn.
Gábina podepsala smlouvu na svou knihu... To je veliká událost, máme obrovskou radost. Knížka "Tam se s tebou setkám" vyjde v listopadu 2015 v nakladatelství Maitrea. A více o ní najdete tady:
https://www.facebook.com/groups/1132969876732649/

Středa - vyrážím do práce. V půlce cesty telefon od kolegyně. Sděluje mě, že nemám chodit. Anonym nahlásil v budově bombu a všechny vyhnali. Jsem vytočený a jdu se koupat. Poplach trvá celý den, tudíž se koupu s Bestií celý den.

Čtvrtek - pracuji doma pod větrákem, je strašné vedro, myšlenky jsou jako slimáci. Večer jdeme s Gabčou oslavit podpis smlouvy. Strašně se přejím. Hrozná noc, vedro a v žaludku kamení, jsem každou půl hodinu vzhůru.

Pátek - ještě větší vedro, prchám s Bestií od počítače k vodě, ležíme ve stínu a snažíme se přežít.


Večer - po jakési divné odpovědi Gabčy, povídám: "Mám dojem, že někdy neposloucháš, co říkám." Gábina: "To není pravda."

Sobota - balíme se k vodě, Bestie na mě dohlíží a tak jí ji říkám: "Beru ti granule s sebou."
Gábina: "Dobře." 
Já: "To bylo na Bestii."
Gábina: "Aha." 
Já: "To se ti nepovedlo."
Je vedro....

Modrý potok


Kamenné otazníky Bílého moře

V Bílém moři je řada ostrovů. Hlavní z nich – Solovecké, a půl tuctu neobydlených žulových ostrovů Kuzovskjého souostroví. Mezi nimi mají své pojmenování pouze tři - Oljošin, Ruský a Německý Kuzov.



Astrologické výstrahy pro příští týden:

  • Kvadratura Jupitera a Saturnu zodpovídá za pocity melancholie, neklidu a nespokojenosti. Lidé jsou pod vlivem aspektu nerozhodní, málo vytrvalí. Pod vlivem aspektu není dobré cokoliv plánovat.
  • Opozice Merkuru s Neptunem - svádí k netečnosti, podvádění. Znemožňuje využít inspiraci. Nevyrovnanost, deprese, neplodné snění
Share:

0 komentářů:

Okomentovat